måndag 27 maj 2013

Helg

 

Naqeeb lämnade för semester förr förra veckan så har spenderat en vecka själv nu. Första helgen blev jag sjuk men efter det har jag för det mesta spenderat kvällarna i gymmet och dagarna på jobbet. Så inte särskilt spännande.

Denna helgen tog jag mig dock ut och letade upp en sömmerska för att sy upp toppar till de Saris jag köpt. Sen ut till ett par shopping gator och köpcentra för de sista souvenirerna. Söndagen avslutade jag med att köpa med mig ost, kex och frukt från en lite större affär än vanligt. Hittade ett par trevliga tidningar och gick upp och satte mig på takterassen och hade det riktigt gött igen. Tyvärr var det molnigt men varmt och skönt ändå.

Och SÅ GOTT med ost! Inte ätit det sen jag var i Nederländerna. Tror det blir en diet på biff, färsk sallad och massa ostar under mina fyra månader där.

 

1 kommentar:

Eva W sa...

Ser så gott ut. Gillar titeln på tidningen :-))