söndag 17 februari 2013

Framme

Resan har gått bra, kom in utan problem och inga stora förseningar. Hämtades upp av en taxi utanför flygplatsen i Bangalore och åkte i en timme in till stan. Har sovit sammanlagt ungefär tre timmar de senaste ett och ett halvt dygnen så är så trött så jag ser i syne. Väntar på min uppbeställda paneer butter masala och en kopp te sen ska jag sova.

Lyckades denna gång filma lite. Första delen är från taxin från Utrecht till Amsterdam i Nederländerna. Sen kommer tätt på två klipp från Bangalore flygplats till Bangalore. Var väldigt mycket mer trafik, hus, människor och tutande längre in i stan men då var jag för upptagen för att filma.

Hoppas det fungerar nu, får se om jag lär mig senare hur man klipper snyggt.

http://videofy.me/v/889839 Update: det funkade inte men vill ni verkligen se klippen kopiera länken och kolla :)

1 kommentar:

Elin sa...

Kul med film! Nu har jag skaffat appen och följer dig där med! Alla dessa medier...