söndag 7 juli 2013

Söndag

Dagen har gått upp och ner kan man säga. Gått mycket har den gjort iallafall. Här är den i bilder.

Så här cool var jag när jag gick ut premiärgick mina nya skor.


Letade överallt och hittade tillslut sådana jag tänkt mig inne på H&M av alla ställen.


Jag fick direkt skoskav och gick hem och läste en blogg från början till slutet och drack vatten med frusna hallon i istället. I brist på isbitar i frysen så fick det bli hallon. Funkade bra och såg bra ut.



Det blev sen en runda in till torget för glass med två kollegor. Sen gick jag ut och gick lite till fast denna gång i mer gångvänliga skor.


Väldigt mycket skönare. 130 euro skönare för att vara exakt.


Platt och fint.


Massa kor och solnedgång fanns det längsmed vägen.

Och så jag.

8 kommentarer:

kathrine sa...

fina bilder :) hoppas du mår bra!

Elin sa...

Shit va gött det såg ut med hallon i drickan! Åååh vad hallonsugen jag blev....

Anonym sa...

Ljuvliga foton!
Och tack för dina fina ord på min blogg. :-)

Lottas Bak&Form, surdegsbageri sa...

Härliga bilder, och som du påpekar, väldigt platt landskap. Synd att du fick skoskav direkt, men det blir ju så om man inte har "riktiga" skor som du fick byta till, bättre så. Hallon som isbitar var ju smart! skall jag prova (om nu inte Frej gjort smoothie av all vår frusna frukt).

Augusta sa...

Hej! Tack! Jag mår bra, härligt när det blivit lite "Indien väder" här med :)

Augusta sa...

Super Najs var det!

Augusta sa...

Hej och tack! Vad kul att du tittade in här :)

Augusta sa...

Mmm, borde typ bara köpa Ecco eller nått sånt. Eller skaffa inlägg iallafall. Hallon var jätte gott i, och det blev rätt kallt också