lördag 16 mars 2013

Å ja ba


Efter bio förra söndagen gick vi till Taco Bell. Tog nån sorts mjuk taco med kyckling som var rätt så mycket mer spicy än vad jag kom ihåg att den var i USA. Beställde på en disk och fick sen hämta den på en annan. Av den som jag fick maten av fick jag även denna.


Kändes ju lite framfusigt så jag slängde snabbt upp den här

Då kontrade hen med den här och det kändes ju som en bra anledning
Tyckte dock det gick lite över gränsen när hen langade fram den här. Hallå, funkar mycket bättre med att ge komplimanger TILL den du vill ska gifta sig med dig. Men vad vet jag, är ju inte gift själv.
Så ja, jag började väl skratta lite vilket gjorde hen ledsen. Så lämnade över den här innan jag gick därifrån.
Nä, inte riktigt. Men blev lite fundersam när jag fick "Will you marry me" såsen. Tills vi upptäckte att alla i gruppen hade fått olika roliga såser. Sen att jag som enda tjej fick gifta sig såsen av killen i disken. Fast å andra sidan var jag även enda Svensken så att såsen var mild kan ju också varit anledningen ;)

Men som vanligt tänker jag inte gå miste om ett tillfälle att anta att jag ser ut och för mig helt overkligt intelligent och vackert.

 

4 kommentarer:

Lottas Bak&Form, surdegsbageri sa...

Ha, ha, helt rätt tänkt! Fortsätt så.

Anonym sa...

Underbart! Kram /Beatrice

Anonym sa...

du är overkligt intelligent och vacker! kul att se vad du har för dig! puss och kram /Dea.

Mormor Berit sa...

Gå inte på domdera förslagen! Du har en utmärkt bra kille här som väntar troget och som snart åker till Dig!