onsdag 11 december 2013

Klarade detta året också

Att vakna upp till det här och fullt uppdukad pannkaksfrukost, det kan jag absolut leva med om man säger så. Jag fyller alltså år, hela 25 stycken. Så Jonas fixade lite imorse. Jag gillar att fylla år, är ju lite egocentrisk av mig.

Så god frukost och öppna paket. Min kille känner mig, har jag nämnt det förut? I paket ett:

Asså, nått av det godaste som finns, Nutella! Blev ju perfekt till pannkakorna med banan och grädde samt alla framtida lördagsfrukostar.

Och så fick jag den otroligt fina skärbrädan och kökshandukarna med djurtryck på. Nu står det mellan att sätta upp dem på väggen eller att faktiskt använda dem. Första regeln är dock klar, inget bröd-skärande på den skärbrädan!

Sen gick han till jobbet och jag gick och la mig igen. Perfekt start på dagen!

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Använd! Hur kul är det annars?

Och grattis igen!

Lottas Bak&Form, surdegsbageri sa...

Vilken 25-års present, frukost med Nutella, det är så man vet att man är vuxen och bestämmer själv vad man får äta, eller hur Augusta. Du har en far som åt glass på en tisdagskväll när jag kom hem, han hade tusen ursäkter varför han åt glass på en tisdag. Jag måste ha präglat hela familjen med godisochonyttighetsångest...