tisdag 4 februari 2014

Årssammanfattning del fyra

Vi fortsätter kolla igenom mina Instagram bilder från året. Nu är vi i juni, mina sista veckor i Indien och Bangalore.

Fick äntligen ett kort på en av autosarna som stoltserade med en Volvo skylt. Mina trainee kollegor kom alla till Bangalore för våra utbildningar och vi gick ut och åt varje kväll i två veckor.

Drack lite öl, åt massa mat och umgicks. De sista dagarna började min nedräkning. Här fyra dagar kvar, oj vad jag längtade!

Sen tre och två dagar. Jag använde så mycket indiska kläder jag kunde.

En dag och sen en tidig morgon eller ja natt åkte jag hem.

Väl på flygplatsen i Amsterdam slappnade jag av, ingen stirrade på mig, det luktade rent och jag hörde svenska, bra känsla! Men det roliga var att hela flygplatsen var full av elefanter. Indien följde med mig kan man säga. I Sverige var jag dock bara i en dag innan jag flyttade till Nederländerna. Där bosatte jag mig i mitt lilla radhus. Förvånades av att det såldes alkohol i matvarubutiker och åt min första låda jordgubbar.

Och det var inte den sista, gick nog minst två lådor i veckan där under sommaren. I Nederländerna var jag dock bara i fyra dagar innan jag flög hem till Götet igen för midsommarfirande.

Fick gosa med katten, äta gott och umgås med familjen och massor med Jonas. Eller så mycket man nu kan under bara en helg.

4 kommentarer:

Lottas Bak&Form, surdegsbageri sa...

"umgås med familjen" och så visar du foto på Chewbacca, vi då?

Augusta sa...

Meh tog ju inga Instagram bilder på er...

Lottas Bak&Form, surdegsbageri sa...

Ha, ha, tur det kanske. Snygg sammanfattning och fina bilder.

Lottas Bak&Form, surdegsbageri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.