torsdag 31 oktober 2013

9 dagar

Tjo!
Denna vecka har varit och är rätt så jäkla full. Inte på det trevliga umgås-med-nära-vänner-och-dricka-vin sättet utan mer på hur-i-helvete-ska-jag-hinna sättet. Men nu så har det mesta av den passerat och bara en liten del är kvar. Vad har jag gjort då? Jo avslutat mitt projekt, typ, ska bara skriva klart rapporten, samt haft/har en kurs som pågår hela veckan. Åtta till sex varje dag. Är inte längre van vid att lugnt sitta på föreläsningar så här mycket, så är ju helt slut i huvudet nu när jag behövt vara väldigt uppmärksam och inlärningsfull hela dagarna. Asså är ju uppmärksam vanligtvis när jag jobbar men brukar inte behöva lära mig nya grejer konstant samt kan ta en paus när jag själv vill.  Men under en sån här vecka så har man ju mycket kul också. Alla i mitt trainee team har flugit in från alla delar av världen och det är mycket kvällsaktiviteter och roliga kaffepauser.

Så slut i huvudet, som nu är helt fullt av statistikproblem och lösningar, så kan man ta egopicks utan att få dåligt samvete. Var ju en inplanerad paus i schemat liksom.

 Nu 9 dagar kvar till den stora hemflyttningen! Då är man så här glad.


Fatta vad glad jag kommer vara på dagen D!