tisdag 18 februari 2014

Sammanfattning del 6

Nu är vi i slutet av Juli och jag har åkt hem för den efterlängtade semestern!
Jag och Jonas umgås tills vi nästan inte står ut med varandra. Åker till Tjörn och sen ner till Blekinge.
Där är vi ute på en ö och hänger och inne på land busar vi med Crille. (Och umgås med Jonas föräldrar)
Hemma i Göteborg njuter vi av vår utsikt och långa sommar kvällar. Träffar massa kompisar och fikar på stan. Har det allmänt härligt.
Sen flyger jag tillbaka till Nederländerna. Jobbar på och cyklar runt på de platta vägarna.

Mamma och pappa svängde förbi på besök. Fick ett par riktigt bra dagar. Perfekt väder, god mat och fika.
Mamma passade på att besöka ett bageri hon haft kontakt med, jag och pappa fikade. Jag drog ihop en bild av hur det varit under dagen, där mamma hoppar in i bageri när helst hon kan och pappa undersöker varenda fordon som passerar. Lite jobbskadade kanske?

Sen återgår det till vardag. Jag upptäcker kaffemaskinen i huset och får sömnproblem för ett par dagar. Lilla IJsselstein visar sig från sin bästa sida på vägen till jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser så himla mysigt ut! Älskar ändå nederländerna!