lördag 17 augusti 2013

Blekinge och hunden


Hos Jonas föräldrar i Blekinge åkte vi inte bara båt utan lekte en hel del med lille Crille. Och åt massa god mat ute på altanen förstås. Blekinge är bra vackert det med även om jag är en ingrodd västkust människa.


Han satt så fint i mitt knä så tänkte Detta blir ju en bra bild! 

Puss! tänkte Crille istället. 

Men tillslut fick jag till det iallafall. Både jag och hund (tror jag) glada!


Eller ser han kanske lite ansträngd ut? Kan vara så att Eva som håller i kameran lockar lite mer att vara hos än den konstiga människan som vill att han ska var stilla och fotogenisk...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh Crille, min lille krigare! :-)
// Niklas

Anonym sa...

Så söta båda två :D kram Emma

Augusta sa...

Ja han e ju för go!

Augusta sa...

Tack! :D