torsdag 23 januari 2014

Året som gått

Jag missade ju hela sammanställa-året-grej som många bloggar körde med. Men behöver ju inte vara nyår runt hörnet för att kolla vad som hände under året. Så tänkte vi tar och går igenom vad som hände genom Instagram. En trevlig app som jag för ett år sen använde minst en gång om dagen. Med flytt och därmed en väldigt opålitlig internetuppkoppling så har jag nu lugnat mer mig och det blir mer en gång i veckan.

          

Så vi börjar i Januari 2013 med att jag åt den första semlan i väntan på att bilderna till Indien VISAt framkallades. Jobbade på på kontoret i Göteborg i ytterligare några veckor.

        

Tränade och fikade mycket med vänner.

      

Gick långa promenader i fina Göteborg och bakade semlor. Börjar se ut som ett tema här nu, röra på sig och massa fika...

      

Köpte Ipaden för att underlätta kommunikationen och underhållningen på resorna. Bakade sista-dagen-på-jobbet-fika.

       

Upptäckte att min kamera var för gammal för min nya teknik så sprang och köpte en ny tre dagar innan avresa. Jag och Jonas gick på resturang Fond dagen innan jag åkte. Fantastisk mat och riktigt trevligt sista kväll tillsammans.

      

Umgicks så mycket det bara gick med Jonas och sen var det dags att resa.

       

I Nederländerna bodde jag på hotell i två veckor och åt många goda frukostar. På dagarna gick jag olika utbildningar och umgicks med mina trainee kollegor.

      

Blev missförstådd på starbucks på väg till en karneval i Eindhoven. Utforskade Utrechts restauranger och åt middag i en gammal kyrka på alla hjärtans dag.

       

Att bo på hotell så länge blir tråkigt så jag passade på att gå mycket ute och använda deras gym. Men två veckor är också inte särskilt lång tid och rätt snart var det dags att lämna Utrecht, Nederländerna och Europa. Mot Indien!

1 kommentar:

Lottas Bak&Form, surdegsbageri sa...

Väldigt bra att göra en sammanfattning, fortsätt nu med resten av året, jag väntar med spänning!